„Alaturi de Fortuna”, din nou acasa

Top Tabu
  15/06/2016
  Comentariile sunt închise pentru „Alaturi de Fortuna”, din nou acasa

Marți, 06 iunie 2016, dis de dimineață, cei 27 de câștigători ai campaniei promoționale “Vino alături de Fortuna în Franța să susținem Echipa Națională”, însoțiți de câte un partener, s-au urcat în autocarul Fortuna și au plecat spre Franța. Pe parcursul unui itinerariu de șase zile, ei au avut ocazia să viziteze orașe precum Budapesta, Praga sau Paris. Fără doar și poate, cel mai emoționant moment al excursiei a fost meciul de deschidere al Camionatului European de Fotbal 2016, dintre Franța și România, pe care câștigătorii l-au trăit la intensitate maximă. Astăzi, autocarul Fortuna a ajuns, din nou, în România, dupa șase zile excelente, ce au decurs conform programului.

Iată aici, în câteva cuvinte, cum au decurs cele mai importante momente:

Ziua 1: La ora 05:00, clienții Fortuna au plecat din București spre Budapesta. Drumul de 13 ore a fost un bun prilej de acomodare cu grupul pentru fiecare  pasager și de a interacționa cu colegii de călătorie. S-au împrietenit în numai câteva ore și au început să vorbească despre șansele României la Euro. Imediat ce au ajuns în Ungaria și s-au cazat, câștigătorii campaniei promoționale “Vino alături de Fortuna în Franța să susținem Echipa Națională”, au dorit să viziteze orașul, pe care l-au catalogat ca fiind unul fascinant.

Ziua 2:  Echipa pariorilor Fortuna a plecat spre Praga, iar timpul petrecut în autocar a fost un bun prilej pentru unii dintre calatori de a paria online. Alții, obosiți după o noapte petrecută în capitala Ungariei, au preferat să doarmă. La fel ca și la Budapesta, clienții Fortuna au dorit să viziteze orașul sau sa cumpere cadouri si mici suveniruri pentru cei dragi: ”Trebuie să îi cumpăr soției un parfum, urmează ziua ei și vreau să îi fac o surpriză. Băiatului îi cumpăr o minge de la stadion, din Paris”, ne-a mărturisit Cristian Ionescu, unul dintre câștigători, entuziasmat.

Ziua 3: Joi seara, dupa mai bine de 24 de ore petrecute în Praga, autocarul Fortuna a plecat spre Paris, un drum lung, în care au fost străbătuți peste 1000 de kilometri. Dimineața. la ora 10:00, parioriiii Fortuna au ajuns cu bine în Franța:”În sfârșit, ziua cea mare. Ziua meciului. Observ ca Parisul este un oraș extrem de aglomerat. Însă, în aer se simte încărcătura emoțională. E o zi importantă pentru francezi, dar și pentru români”, ne-a spus Adrian Iordache, unul dintre câștigătorii campaniei noastre promotionale. Seara, dupa un scurt program de voie, în jurul orelor 18:00, grupul de 56 de persoane a plecat de la hotel, spre stadion. Îmbrăcați în tricouri Fortuna, și înarmati cu steaguri și fulare în culorile României, toți au scandat “Hai România”(vezi video).

Apoi, a trebuit, doar pentru a intra in incinta stadionului, ei au fost nevoiți să treacă prin nu mai puțin de șase filtre de securitate. Dar tot efortul și-a primit răsplata pe Stade de France, atmosfera, scandările suporterilor români și jocul devotat al tricolorilor au creat o noapte magică și de neuitat.  Păcat de rezultat, asa cum a observat și unul dintre  colegii de drum, Florin Gheorghe, un parior moderat, dar un microbist înrait:”Am trăit toțí acest meci cu sufletul la gură. Am sperat până în ultima clipă că România va reuși să facă o remiză. Am fost la un pas de un scor mare. Am avut ghinion teribil cu golul din minutul 88”. La întoarcerea, spre hotel, toți au comentat clipele minunate petrecute alături de tricolori: “A fost una dintre cele mai frumoase experiențe din viața mea. Am avut emoții uriașe și am sperat până în ultima clipă. Galeria României a fost senzațională, iar băieții s-au descurcat excepțional. Nu îmi pare rău, chiar dacă am pierdut. România a demonstrat că încă reprezintă o forță în fotbalul european”, ne-a spus George Vișan, un alt câștigător al campaniei “Vino alături de Fortuna în Franța să susținem Echipa Națională”.

A doua zi, pariorii au făcut un tur al orașului cu autocarul, timp în care au putut sa fotografieze impresionantele monumente arhitecturale din Orașul Luminii și să-și  împărtășească impresii despre cele simțite și trăite la meci:”Am fost impresionată de cât de bine s-au pregătit francezii din punct de vedere al securității. Am fost primiti frumos pe stadion, iar suporterii Cocosului Galic au dat dovada de un fair-play deosebi”, ne-a povestit Mihaela Spina, si ea una dintre castigatoarele concursului “Vino alături de Fortuna în Franța să susținem Echipa Națională”.

În jurul orei 12, autocarul Fortuna a părăsit Parisul cu directia Munchen, renumitul oras bavarez.

Ziua 4: Ajunși în Germania, fiecare s-a retras în camera de hotel, preferand să se odihnească: ”Sunt patru zile în care am dormit câteva ore. Am fost in fiecare noapte în oraș, profitand de fiecare clipă petrecută in aceste minunate capitale europene. Doar nu veneam la Praga sau la Paris să stau în cameră”, spune George Dobre, extrem de obosit, dar vesel.

Ziua 5: Spre seară, autocarul a ajuns la Budapesta, iar o parte dintre câștigători au mers într-o croazieră pe Dunare: ”O experiență unică, de vis! Un oraș senzațional, aproape la fel de frumos ca Parisul. Sunt fericit că am câștigat la Fortuna și că am avut ocazia să văd atâtea locuri minunate”, ne-a spus Marius Popescu, unul dintre pariorii Fortuna. El a câștigat aceasta vacanță de două persoane cu un bilet cu o miză de 10 lei.

Ziua 6: După micul dejun, câștigătorii s-au urcat în autocar si au plecat spre România. Desigur, fiecare cu mai multe bagaje decat cele cu care a plecat la drum:”Hai înapoi în Franța. Eu nu sunt obosit. Vreau să prelungim excursia”, a spus Adrian Iordache, aprobat de alți câștigători. Pe drumul de întoarcere spre București, tot grupul a schimbat impresii, iar concluzia a fost aceeași: au avut parte de o vacanță frumoasă, plină de momente amuzante. S-au întors acasă obosiți, dar fericiți, cu un bagaj uriaș de amintiri, dar și cu speranța în suflet că, anul acesta, România va reuși să scrie istorie în fotbal la Euro 2016:”Mulțumim Fortuna pentru această ocazie. Excursia a fost una mult peste așteptările mele. A fost de vis”, ne-a spus domnul Ciobris Adrian.