Cum să faci curățenie de Sărbători pe stil românesc? Cu detergenți autohtoni, iată povestea fabuloasă a unui brand sută la sută autohton

  Top Tabu
  01/12/2019
  Comentariile sunt închise pentru Cum să faci curățenie de Sărbători pe stil românesc? Cu detergenți autohtoni, iată povestea fabuloasă a unui brand sută la sută autohton

Recunosc că povestea asta cu ”cetățean european” mi-a plăcut și îmi place, până la un punct. Acela când încep să mă lovesc în mecanismele mașinațiunilor economice, care numai de noi și de nivelul nostru de trai nu țin cont. Nu au fost puține momente în viață când, folosind un produs de cosmetică, de exemplu, al prietenei mele dragi, stabilite de 20 de ani în Vest, să mi-l doresc foarte tare ulterior. Să îl cumpăr de aici și, surpriză, să primesc o copie palidă și chiar ineficientă a ceea ce eu testasem și îm doream.

Întâmplător, în scurt timp a ieșit la lumină acea nemernicie cu dublul standard, mai pe… românește, celebre mărci de diverse produse exportă pe piața di Estul Europei doar… brandul, respectiva marfă fiind jos calitativ din fabricație. Cred că a fost momentul când am realizat că în loc să alerg după cai verzi pe pereți din reclame, mai bine mă uit la noi în curte. Așa am descoperit – și nu, nu este reclamă mascată sau vreo cumetrie! -, am descoperit niște produse de curățat sută la sută românești, mai de bun-simț decât detergenții ăia la care ne zgâim ce albe ne fac rufele la tv, dar în mașina de spălat constatăm că dracul rămâne…negru de murdărie, nu te supărare.

Citește și: Dulciuri TRICOLORE pentru Ziua Națională

Tanti Lenuța și vântul schimbării

Da, m-a apuca subit un elan patriotard că tot e 1 decembrie, așa că am purces la a-i afla povestea acestui brand sută la sută autohton. Povestea din spatele poveștii…

Așa am aflat, dintr-un scurt dialog chiar cu investitorul, cum s-au născut odorizantele și detergenții cu buletin de Vâlcea, dar care au prins viteză nu doar prin țară, ci și prin Europa și prin Africa de Sud chiar.

Și ca-n orice story romanțat, există o vecină, tanti Lenuța în cazul nostru. Femeie de la țară, muncitoare, care făcea la găleată și amesteca chiar ea cu mâna, detergent de casă, soluție pentru spălatul vagoanelor. Asta pânâ când în peisaj au apărut vecinul prosper om de afaceri și criza economică. Până să preia ”fabrica” de detergenți cu depozitare în fânar, Gili Boruz se ocupa de construcții. Dar tanti Lenuța l-a împins de la spate să schimbe drumul: afaceristul a cumpărat ”patentul” și așa s-a ajuns de la găleată la o adevărată linie de producție cu 40 de produse din toate gamele, pe care românii le cer tot mai insistent.

Și nu doar ei, pentru că ne povestește Gili Boruz că nu se va lăsa până când nu va face din rețeta lui tanti Lenuța brand internațional.

Citește și: Ce trebuie să ştii când faci cadouri: Sfaturi extrem de utile pentru sărbători

Prezentare cu vedete și acte de caritate

Când a deschis magazinul online prin care își vinde produsele, Gili Boruz a reușit ce nu prea le iese bărbaților din zilel noastre. Să aducă vedete din show-bizz la munca de jos, aia la propriu, de genul spălatului cu mopul sau ștersul faianței din baie. Și a fost un show total, dacă ne gândim că a trecut la mătură însăși Adriana Bahmuțeanu.

Reclame a mai încercat Gili Boruz și cu altă clasă de personalități, din categoria în care intră Andreea Marin, de pildă, despre care știm că își alege cu grijă aparițiile.

Și dacă și-a permis întotdeauna să investească în calitatea produsului, dar și în imagine, omul de afaceri a avut aplecare și spre partea socială. A donat mai mereu îîn campanii caritabile, precum cea denumită ” Cutia cu zâmbete”, fie a organizat licitații pe pagina magazinului online, fondurile strânse fiind trimise unei familii nevoiașe, de Sărbători.

 

 

Comentarii:

Sursa


About