Grăsimea în exces în zona feselor, coşmarul femeilor. De ce se depune şi cum scapi de ea

  Top Tabu
  7 months ago
  0
  93

Acumularea de tesut adipos in zona fesierilor este una din cele mai des intalnite situatii la femei. Cele mai multe femei au predispozitie de acumulare a grasimilor in zona posteriorului.

Sursa acestor depuneri este hormonul estrogen

Cu totii, atat femeile cat si barbatii, secretam estrogen. Insa daca organismul secreta mai mult decat trebuie, apar acumularile de grasime. La barbati, grasimile se acumuleaza sub forma de sani sau “moobs”, in timp ce la femei se acumuleaza in zona fesierilor, potrivit doc.ro.

De ce se depune grasime pe fese?

Iata si explicatia: cand consumam produse ce sunt toxice sau greu de digerat, ficatul trebuie sa munceasca puternic pentru a descompune acele toxine si apoi sa contribuie activ la eliminarea acestora din organism.

CITESTE SI: Câtă mișcare trebuie să faci pentru a încetini procesul de îmbătrânire a inimii

Cand organismul este supraincarcat cu toxine, ficatul nu poate tine pasul si atunci organismul, pentru a nu pastra active toxine in sangele circulant, ce ar putea perturba functionarea organelor importante, mai ales creierul sau inima, le trimite in tesutul adipos pentru a le stoca sub forma de grasime, transmitand astfel si mesajul paralel de consolidare a acestor depozite adipoase.

Cum scapi de grasimea acumulata la nivel fesier

De aceea azi am sa redau 8 pasi pentru ca tu sa ai un plan de actiune atunci cand vorbim despre stocarile de grasime de pe fesieri.

1. Timp de 14 zile, minimum, trebuie sa renunti la gluten, zahar, alimente procesate, indulcitori artificiali, carbohidrati simpli si alcool.

2. Consuma mult peste proaspat, vita organica, pui si curcan procurat cat mai aproape de sursa, fructe si legume.

3. Consuma multe legume bogate in indole-3-carbinol. Cele mai bogate legume sunt: varza, broccoli, conopida sau nasturel.

4. Poti lua indole-3-carbinol din suplimente, insa va recomand sa fie direct din legume.

5. Nu baga produsele la microunde, deoarece se distrug 97% din flavanoide. Nu fierbeti produsele, deoarece distrugeti 60% din nutrienti.

6. Semintele de in sunt bune pentru accelerarea tranzitului intestinal, asa ca e indicat sa le introduci in alimentatie.

CITESTE SI: Studiu de 24 de ani, pe 122.000 de pacienţi: Cum îţi afectează mişcarea speranţa de viaţă

7. Asigura-te ca faci antrenament. Alege miscari complexe si foloseste greutati.

8. Consuma apa filtrata in cantitati cat mai mari.

Spor la miscare!

Alte sfaturi de pret care te vor ajuta sa scapi de grasimea de pe fese, dar si din alte zone ale corpului

Modifica-ti dieta

Intrucat procesul de slabire este, in primul rand, dictat de alimentatie. Mananca proteine de calitate, cereale integrale, fructe, legume si grasimi sanatoase, precum cele din avocado sau uleiul de masline extravigin. Renunta complet la alimentele care contin zahar, sare sau conservanti – acestea nu numai ca au o densitate calorica mare si favorizeaza retentia de apa in tesuturi, insa sunt daunatoare si pentru sanatate.

Creeaza un deficit caloric

Regula de baza pentru topirea grasimii consta in deficitul caloric. Asta inseamna sa oferi organismului mai putine calorii decat ii sunt necesare, astfel incat sa inceapa sa arda din depozitele de grasimi. Pentru rezultate vizibile, este necesar un deficit caloric de cel putin 500 kcal.

Foloseste orice moment din viata de zi cu zi pentru a-ti tonifia corpul si pentru a scapa de grasimi

Renunta la lift si urca pe scari, nu lua autobuzul, ci mergi pe jos si fa tot timpul efortul de a nu alege calea cea mai usoara.

CITESTE SI: Care este cea mai potrivită ORĂ pentru a face mișcare

Mentine un stil de viata sanatos

Nu uita, pentru rezultate de durata, trebuie sa mentii stilul de viata sanatos si sa practici sport si dupa ce ajungi la greutatea mult dorita. Altfel, toate eforturile tale vor fi in zadar pentru ca nu vei reusi sa te mentii in forma. Lupta cu kilogramele trebuie sa fie permanenta la persoanele cu predispozitie de ingrasare.

Comentarii:

Sursa


About  

No Comments

No comments yet.

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *